CRM = Customer Relationship Management

CRM i Microsoft Outlook

Budući da se danas velik dio poslovne korespondencije odvija putem elektroničke pošte, OperaOpus CRM za slanje i primanje elektroničke pošte koristi Microsoft Outlook. Ova integracija provedena je neosjetno za korisnika, tj. mailovi i dokumenti (ponude, računi, izvještaji...) mogu se slati direktno iz sustava, a njihov trag može se vidjeti u Outlook folderima. Mailovi koji stižu u Outlook Inbox mogu se vidjeti i kroz CRM, a operateri odlučuju koji od mailova treba povezati s CRM-om. Nakon povezivanja, ovakav mail postaje zajednički za sve korisnike CRM-a (ovisno o ovlastima), a može biti vezan uz bilo koju CRM stavku. Moguće je i sve mailove pisati u Outlooku, pa naknadno uvoziti u CRM. U okviru CRM-a moguće je stvarati mail predloške i distribucijske mailing liste.

Kontakt

Francesca Tenchinija 2a
10000 Zagreb, Croatia

+385 1 379 00 11

Osnovne informacije
Naziv:
SVAM plus d.o.o.
Adresa:
Ulica Francesca Tenchinija 2a, HR-10000 Zagreb
OIB:
31679306184

Puni naziv:
SVAM plus društvo s ograničenom odgovornošću za informatički inženjering
Matični broj subjekta (MBS):
080070375
Godina osnivanja:
1995
Trgovački sud:
Trgovački sud u Zagrebu
Temeljni kapital društva:
32.400,00 HRK u cijelosti uplaćen
Članovi uprave društva:
Mario Mandić, Sanda Prebanić, Hrvoje Zrilić
Informacije o banci i računu
IBAN:
HR5823600001102277062
SWIFT:
ZABAHR2X
Naziv banke:
Zagrebačka banka d.d.
Adresa banke:
Trg bana Josipa Jelačića 10, HR-10000 Zagreb

Copyright (c) 2017 SVAM plus d.o.o.