News

05.06.2006. - OperaOpus u Rasco d.o.o., Kalinovac

Tvornica komunalne opreme Rasco d.o.o. iz Kalinovca proizvodi strojeve i opremu za ljetno i zimsko održavanje prometnica: kranske kosilice, snježne plugove, posipače soli i drugo. Tvrtka posluje 15 godina, trenutno zapošljava 66 djelatnika. Snažni rast posljednjih godina rezultirano je mnogim priznanjima, proširenjima poslovno-proizvodnih kapaciteta i prodorom na strana tržišta.

Od informacijskog sustava tvrtka očekuje planiranje i praćenje zahtjevne strojarske proizvodnje, integraciju svih poslovnih funkcija, ali i naglašenu podršku servisu i uslugama koji čine značajan dio poslovnih aktivnosti.

Nakon svih prezentacija, referentnih posjeta i analiza ponuđenog, RASCO d.o.o. odlučio se za implementaciju sustava OperaOpus.

05.05.2006. - NAJAVA - OperaOpus CRM Image: 05.05.2006. - NAJAVA - OperaOpus CRM

Sredinom ljeta 2006., SVAM plus započet će s prodajom novog dijela poslovnog sustava OperaOpus pod nazivom OperaOpus-CRM. Kao i svaki proizvod do sada, u potpunosti je razvijen unutar tvrtke i slijedi ista načela: fleksibilnost, jednostavnost korištenja i pouzdanost. CRM je skraćenica za Customer Relationship Management (upravljenje odnosima s kupcima). Modul je u potpunosti integriran u postojeći informacijski sustav OperaOpus.

Osnovne značajke OperaOpus - CRM:

  • upravljanje odnosima s kupcima (B2B, B2C)obrada tržišta
  • praćenje prodaje i nabave
  • servis, podrška i održavanje
  • prognoze prodaje
  • masovne mail i fax poruke
  • upravljanje, korespondencija i delegiranje...
  • kalendari, scheduling
  • kampanje, prodaje, događaji, zadaci...
  • upiti i rješenja...

18.04.2006. - OperaOpus u Mijo Veneers d.o.o., Oprisavci

Jedan od najvećih proizvođača spojenog furnira u Europi, Mijo Veneers iz Oprisavaca pokraj Slavonskog Broda sa preko 300 zaposlenih, proširuje svoju proizvodnju s furniranim podnim, zidnim i stropnim oblogama.

Većinski suvlasnik tvrtke iz Belgije seli cjelokupnu proizvodnju u Slavoniju gdje se za tu prigodu grade nove hale proizvodne površine od 10.000 m2. Proširenje proizvodnje prate i povećani zahtjevi za informatizacijom. Za pokrivanje cjelokupnog poslovanja odabran je sustav OperaOpus čija implementacija upravo počinje.

20.02.2006. - OperaOpus u BIDD Samobor d.o.o., Samobor

Tvrtka BIDD Samobor d.o.o. potpisala je ugovor o kupnji poslovnog softvera OperaOpus. Implementacija je započela odmah nakon potpisivanja ugovora.

Osnovna djelatnost tvrtke je uvoz, veleprodaja i izvoz crne i obojene metalurgije. Obimom poslovanja svrstavaju se u vodeće na području Hrvatske.

01.12.2005. - OperaOpus u Concept 90 d.o.o., Zagreb

Potpisan je ugovor i započeta je instalacija sustava OperaOpus u tvrtki Concept 90. Djelatnost trvtke je izgradnja i oprema sportskih objekata.

01.12.2005. - OperaOpus u Perfa d.o.o., Donja Stubica

Tvrtka Perfa d.o.o. potpisala je ugovor o kupnji poslovnog sustava OperaOpus. Implementacija će započeti krajem prosinca. Osnovna djelatnost tvrtke je proizvodnja konzumnih jaja.

15.08.2005. - OperaOpus u General Grafik d.o.o., Zagreb i General Graphic group

Potpisan je ugovor i započeta je instalacija sustava OperaOpus u četiri vlasnički povezane tvrtke, članice General Graphic group.

General Graphic group bavi se projektiranjem i integriranjem složenih IT/grafičkih rješenja za digitalni tisak, opremanjem data processing centara, specifičnim projektima u segmentu varijabilnog tiska.Posjeduje vlastiti DATA PROCESSING CENTAR i napredni “Centar za razvoj i istraživanje” koji je na tržište plasirao vlastiti softver za high speed procesiranje podataka, te izradu template-a formi obrazaca “PROBILL”. General Grafik Zagreb proizvođač je ink jet rješenja za industrijsku upotrebu HI JET.

01.08.2005. - Nadogradnja i proširenje u sustavu OperaOpus

Tijek i praćenje izlaznih i ulaznih dokumenata u sustavu unutar robno materijalnih i komercijalnih dokumenata obogaćen je mogućnošću praćenja tijeka i međusobne ovisnosti dokumenata, te definiranjem načina sagledavanja otvorenosti stavaka dokumenta u odnosu na njegovog prethodnika. Otvorenost stavaka osim po artiklu i količini opciono se prati i po skladištu i /ili seriji.

15.07.2005. - Microsoft Certified Partner

Postali smo Microsoft Certified Partner! Sustav OperaOpus prošao je testiranje VeriTest za Windows Client i SQL Server.

01.06.2005. - Nadogradnja i proširenje u sustavu OperaOpus

Praćenje artikala po serijama (šaržama)nadograđeno je mogućnošću i definiranjem različitih načina praćenja serija te uskladom izvještajnog sustava sa novim mogućnostima.

Korisnici OpereOpus unutar korisničkih uputa mogu naći više o ovoj novosti.

16.03.2005. - OperaOpus-History

OperaOpus od sada pruža mogućnost praćenja promjena unutar sustava.

Na zahtjev nekih od naših korisnika kreiran je 'History', praćenje promjena unutar sustava OperaOpus. 'History' omogućava detaljno praćenje povijesti promjena u bazi. Praćenje se vrši po korisniku. Više o ovom modulu može se pročitati u 'Uputama za rad'. 'History' nije uključen u cijenu osnovnog paketa. Svi zainteresirani za nadogradnju sustava, molimo da nas kontaktiraju.

05.01.2005. - OperaOpus u Medial d.o.o., Zagreb

15. siječnja započet će implementacija OpereOpus u Medialu, tvrtki za nabavu i podršku medicinskih aparata.

Medial je tvrtka za nabavu medicinske opreme, instalaciju nove opreme, edukaciju korisnika i servis instaliranih aparata. U Novoj godini odlučili su se za novi poslovni sustav - OperaOpus. Implementacija će započeti 15. siječnja.

01.01.2005. - OperaOpus u Elektroagregati d.o.o., Rijeka

Početkom Nove godine uspješno je implementiran poslovni sustav OperaOpus u tvrtku Elektroagregati, članicu SOAG grupe.

01.12.2004. - Započela implementacija u Instrumentaria d.d., Zagreb

Uvođenje svih modula OpereOpus uključujući i praćenje proizvodnih procesa, prebacivanje podataka te obuka korisnika započela je u Instrumentariji, tvornici proizvoda za medicinu.

08.11.2004. - SVAM plus predstavlja nove web stranice

Poboljšanje i redizajn novih web stranica otvara novi komunikacijski kanal prema sadašnjim i potencijalnim korisnicima.

Šireći poslovanje, SVAM plus je uočio potrebu za otvaranjem još jednog komunikacijskog kanala – putem interneta. Nove web stranice omogućavaju potencijalnim korisnicima bolje upoznavanje s tvrtkom i proizvodima koje nudimo. Za naše korisnike stvoreno je mjesto gdje će pronaći sve potrebne informacije vezane uz poslovanje tvrtke, obavijesti o novim produktima, obavijesti o novim modulima sustava te zakonskim izmjenama. Stvorili smo i on-line helpdesk, brzu pomoć pri održavanju postojećih produkata.

Nadamo se da će ovaj način komunikacije biti opće prihvaćen te da će omogućiti bržu i jednostavniju suradnju. Dane stranice su još u testnoj fazi, stoga Vas ljubazno molimo da sve uočene pogreške te poboljšanja i dorade javite na naš e-mail: svamplus@svamplus.hr

U želji za daljnjom uspješnom suradnjom, Vaš SVAM plus

22.10.2004. - Nova funkcionalnost sustava OperaOpus

Želja nam je omogućiti svojim korisnicima brzo, jednostavno i što je moguće više automatizirano vođenje poslovanja. Nakon automatskog unosa izvoda s interneta, automatskog kreiranja zbirnih uplata pripremljenih za internet, još jedna automatizacija vezana uz internet - sinkronizacija tečajne liste u sustavu s tečajnom listom Hrvatske Narodne Banke.

Sinkronizacija tečajne liste korisnički je definirana – sa interneta povlači se cijela tečajna lista ili samo određene valute za određeni dan ili određeni vremenski period.

Korisnici OpereOpus unutar korisničkih uputa mogu naći više o ovoj novosti.

30.09.2004. - NOVO! Urudžbeni zapisnik

Na zahtjev nekih od naših korisnika kreiran je 'Urudžbeni zapisnik', novi modul sustava OperaOpus. 'Urudžbeni zapisnik ' u potpunosti je integriran u sustav. Vođenje 'Urudžbenog zapisnika' ne spada u obavezne evidencije unutar vođenja poslovanja, te se kao takav promatra kao zasebna cjelina unutar sustava i nije uključen u cijenu osnovnog paketa. Svi zainteresirani za nadogradnju sustava, molimo da nas kontaktiraju.

25.09.2004. - NOVO! Nadzorne knjige

Uočena je potreba za vođenje nadzornih knjiga unutar sustava OperaOpus. Svi korisnici OpereOpus imaju mogućnost koristiti novu funkcionalnost sustava. Što je potrebno unijeti i kako bi se kreirala određena nadzorna knjiga uvoza ili izvoza može se naći unutar korisničkih usluga.

Page 7 of 7First   Previous   2  3  4  5  6  [7]  Next   Last   
Contact

Francesca Tenchinija 2a
10000 Zagreb, Croatia

+385 1 379 00 11